Que é Fest Galicia?

É outra forma de facer festivais. Queres coñecer outra forma de vivir a experiencia? Coñece a marca Fest Galicia

Evently

Síguenos en

1010 Avenue of the Moon, New York, NY 10018 US

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Festival Portamérica estudo de impacto

O festival PortAmérica xera un impacto de máis de 1,3 millóns de euros en Caldas de Reis e toda a comarca

O festival de música PortAmérica xerou máis de 1,3 millóns de euros de impacto económico na localidade pontevedresa de Caldas de Reis e en toda a súa comarca, así como unha valoración xeral de 8,1 sobre 10 por parte do público que asistiu á súa sétima edición, celebrada entre os días 5 e 7 do pasado mes de xullo.

Estes son algúns dos datos recollidos no informe de avaliación da repercusión económica, social e mediática do encontro, elaborado ao abeiro da marca Fest Galicia, iniciativa da Xunta para promover o territorio galego como destino musical baixo criterios de calidade, sostibilidade e responsabilidade social.
festival portamerica presentación estudo impacto

Un equipo de traballo da Universidade de Santiago de Compostela (USC), co apoio da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic), foi o encargado da realización deste estudo, que presentaron hoxe na Casa das Campás Jacobo Sutil, director da Agadic; Kin Martínez, director de EsmerArte, empresa organizadora de PortAmérica; e Fran Núñez, codirector deste traballo, no que se manexaron tanto os datos obtidos a partir de 1.717 enquisas directas a asistentes como as cifras facilitadas polo propio festival.

Nos seus tres días de celebración, a carballeira de Caldas rexistrou unha ocupación media superior ao 91% e máis de 23.000 visitas, das que un 8% procedían de fóra de Galicia. En canto ao retorno económico de 1,3 millóns de euros na comarca, esta cifra ten en conta a suma dos impactos directo, indirecto e inducido. Así mesmo, o gasto medio por persoa e día estímase –sen incluír transporte– nuns 50 euros, do que un 20% repercute directamente na área de influencia de PortAmérica.

Retorno do investimento público
Jacobo Sutil fixo fincapé nas destacadas marxes de retorno deste impacto económico, que se sitúan entre 1,65 e 2,08 euros por cada euro investido polo festival. Explicou, ademais, que estas cifras increméntase no caso da achega da Xunta a través das subvencións da Agadic a festivais profesionais de música, situándose entre 38,6 e 47,92 euros por cada euro dos preto de 40.000 a dxudicados a PortAmérica. Nas súas palabras, este dato é especialmente relevante, xa que reflicte unha “excelente optimización do investimento público”.

Para o director da Axencia Galega das Industrias Culturais, tamén resulta relevante analizar o perfil de asistente máis común (muller, de entre 25 a 34 anos), que entronca co traballo que, tanto FEST Galicia como a organización do festival, veñen desenvolvendo a prol dunha programación con perspectiva de xénero e da incorporación de mulleres nos postos de responsabilidade e técnicos.

A moi positiva valoración do público, que lle outorga a esta sétima edición unha nota de 8,1 sobre 10, é outro dos datos salientables deste informe. Así, na puntuación dos servizos superan o 8,5 a súa localización e integración na contorna, o trato do perso

al, a sensación de seguridade ou o sistema de compra de entradas. Estas elevadas notas esténdese tamén aos intanxibles e ao impacto social: mellora o coñecemento da localidade (9,12) e a súa imaxe (8,62), atrae turismo (8,82) e xera impacto económico (8,96) e orgullo local (8,49).

Na presentación tamén se explicou o exhaustivo e rigoroso sistema de medición empregado: Avaliación 360º, unha metodoloxía pioneira e orixinal, que Fran Núñez desenvolveu na súa tese de doutoramento e que se explica nun manual editado este mesmo ano pola Agadic. Xunto co PortAmérica, empregarase tamén para medir o impacto doutros catro festivais dos 10 adheridos este ano a Fest Galicia: Sinsal, Resurrection Fest, SonRías Baixas e Revenidas.

En PortAmérica, o grupo de traballo da USC formou parte do equipo de Fest Galicia desprazado á carballeira de Caldas, onde a marca con

tou cun stand propio desde o que se difundiron diferentes campañas de concienciación en colaboración coa Consellería de Medio Ambiente, a Secretaría Xeral da Igualdade, a Secretaría Xeral de Política Lingüística e a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, dando así conta da transversalidade desta iniciativa da Xunta.

Medidas a medio prazo
Como adiantou Sutil, a elaboración deste informe é o punto de partida para o deseño de novas medidas que redunden nos valores que FEST Galicia promove, como é o caso daredacción dun manual de boas prácticas para os eventos asociados, que abranguerá os ámbitos legal, medioambiental, laboral etc.

En estreita relación con esta medida, a medio prazo desenvolverase un selo distintivo que recoñeza e lles dea visibilidade aos festivais musicais galegos organizados con criterios de calidade, sustentabilidade e responsabilidade. Así mesmo, será de moita utilidade no inicio dos traballos cara á elaboración dun plan estratéxico para este importante sector musical, de novo en colaboración directa cos seus representantes.

Se segues navegando por este sitio e daslle a aceptar, significa que estás dacordo co uso de cookies. Máis información

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar