Que é Fest Galicia?

É outra forma de facer festivais. Queres coñecer outra forma de vivir a experiencia? Coñece a marca Fest Galicia

Evently

Síguenos en

1010 Avenue of the Moon, New York, NY 10018 US

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

resurrection fest estudo impacto 2018

O Resurrection Fest deixa un impacto económico en Galicia superior aos 8,5 millóns de euros

A Xunta presentou hoxe en Lugo os resultados do estudo de avaliación do impacto económico e social do Resurrection Fest de Viveiro, segundo o que a décimo terceira edición do festival xerou un impacto de máis de 8,5 millóns de euros en toda Galicia, dos que 6,6 millóns reverteron directamente na comarca da Mariña.

A Consellería de Cultura e Turismo, a través da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic), impulsou este estudo no marco das accións desenvolvidas baixo a marca FestGalicia, iniciativa posta en marcha este ano pola Administración autonómica co fin de promover o territorio galego como destino musical baixo criterios de calidade, sostibilidade e responsabilidade social.

Un equipo de traballo da Universidade de Santiago de Compostela (USC) encargouse da recollida e tratamento dos datos, conseguidos a partir de 1.470 enquisas realizadas no festival do 11 ao 14 de xullo, así como das cifras manexadas pola organización. Así o expuxo Jacobo Sutil, director da Agadic, na presentación que tivo lugar na Delegación Territorial da Xunta en Lugo e na que tamén participaron José Manuel Balseiro, delegado territorial; María Loureiro, alcaldesa de Viveiro; Álvaro Santos, en representación da Deputación Provincial de Lugo; David Méndez, subdirector do Resurrection Fest, e Fran Núñez, codirector do estudo.

Perfil de asistente
O informe de Fest Galicia vén confirmar que o de Viveiro é o festival máis grande e internacional de todos os que se desenvolven na nosa Comunidade. Durante os seus catro días de celebración, o recinto do Resurrection rexistrou máis de 81.700 visitas (entre 22.108 e 25.332 persoas diferentes), das que un 58% se desprazou ata a localidade lucense desde fóra de Galicia. Ademais desta procedencia, o perfil de asistente máis común foi o dun home novo, de 18 a 24 anos, e estudante.

Atendendo tanto á mocidade como á situación laboral do público medio, o director da Agadic considerou especialmente relevante a cifra de gasto por persoa e día, que este estudo cifra en 51,45 euros, sen incluír transporte.

Explicou, así mesmo, que o devandito impacto económico na comarca de 6,6 millóns de euros supón un retorno de entre 2,09 a 2,31 euros por cada euro investido polo festival. Estas cifras increméntanse fortemente no caso da achega da Xunta a través das subvención a festivais profesionais de música, ata situarse entre 181,58 e 201,20 euros por cada euro dos 47.093 adxudicados ao Resurrection en 2018. En palabras de Sutil, este dato dá conta dunha excelente optimización do investimento público.

Máis dun 9 sobre 10 para o trato do persoal
A valoración dos asistentes, que lle conceden a esta 13ª edición unha nota media de 8,7 sobre 10, é outro dos datos salientables do informe. Así, na puntuación dos servizos sobresae cun 9,03 a do trato por parte do persoal, seguida de preto pola dos espazos e mantemento (8,91), localización e integración na contorna (8,82), sensación de seguridade (8,74), puntualidade dos eventos (8,70) e sistema de compra de entradas (8,57). Estas elevadas notas esténdese tamén aos intanxibles e ao impacto social: mellora o coñecemento da localidade (9,43) e a súa imaxe (8,96), atrae turismo (9,32) e xera impacto económico (9,45) e orgullo local (8,89).

Para a obtención destes resultados empregouse un sistema de medición denominado Avaliación 360º, unha metodoloxía pioneira e orixinal, que Fran Núñez desenvolveu na súa tese de doutoramento e que se detalla nun manual editado este mesmo ano pola Agadic. Xunto co Resurrection Fest, empregouse para medir o impacto doutros catro festivais dos 10 inicialmente adheridos a Fest Galicia, cuxos estudos xa foron presentados: Sinsal, PortAmérica, SonRías Baixas e Revenidas.

En Viveiro, o grupo de traballo da USC formou parte do equipo de Fest Galicia desprazado ao festival, onde a marca patrocinou a actividade do escenario Chaos Stage, ademais de difundir desde o seu stand diferentes campañas de concienciación en colaboración coa Consellería de Medio Ambiente, as secretarías xerais da Igualdade e de Política Lingüística, e a Dirección Xeral de Xuventude da Xunta.

Manual de boas prácticas
A elaboración dos informes destes cinco festivais é o punto de partida para o deseño de novas medidas que redunden nos valores que Fest Galicia promove, como é o caso da redacción dun manual de boas prácticas para estes eventos, cuxos traballos previos están a comezar en colaboración coa Asociación Empresarial Festivais de Galicia.

En estreita relación con esta medida, a medio prazo desenvolverase un selo distintivo que recoñeza e lles dea visibilidade aos festivais musicais organizados con criterios de calidade, sostibilidade e responsabilidade. Así mesmo, será de moita utilidade no inicio dos traballos cara á elaboración dun plan estratéxico para este sector, de novo en colaboración directa cos seus representantes.

Se segues navegando por este sitio e daslle a aceptar, significa que estás dacordo co uso de cookies. Máis información

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar