Que é
FEST GALICIA é a marca creada pola Xunta de Galicia para promocionar o territorio galego como destino musical, baixo criterios de calidade e sustentabilidade social. A marca acolle a festivais que funcionan de xeito profesional e que se preocupan por achegar valores engadidos á experiencia musical. E faino a través de todo o que transmiten, tanto na súa oferta de actividades como na súa xestión e organización.

Manual de uso da marca
En función do seu uso, a marca ofrece unha variedade cromática, que se reflicte nas seguintes mostras.



Obxectivos da marca
Os 4 piares da estratexia
Sinerxías entre turismo musical e cultural
O turismo musical representa unha oportunidade para un maior desenvolvemento do turismo cultural. Tamén para o posicionamento dos principais festivais de música galegos como axentes xeradores de importantes impactos económicos e sociais no territorio.
Elemento diferencial da oferta turística e cultural de Galicia
Os festivais galegos foron consolidándose e singularizándose. Hoxe están preparados para constituírse como un elemento diferencial da oferta turística e cultural de Galicia. Son diversos, teñen calidade, son creativos, proxectan unha imaxe de modernidade, son integradores e impulsan o crecemento económico do país de forma equilibrada.
Dous grandes piares: talento e paisaxe
O éxito dun festival descansa sobre dous grandes piares. Dunha banda, o talento e a capacidade de risco dos promotores para escoller cartel artístico. Outra parte fundamental do éxito é a paisaxe como gran contedor da experiencia turística. Por iso, é necesario promover produtos ligados a unha imaxe de calidade.
Parámetros de calidade
A marca debe poñer unhas regras de xogo que permitan avanzar no marco duns parámetros de calidade para conquistar o futuro turístico que queremos para Galicia.